BESTELLEN

HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?

Om te bestellen kun je eerst inloggen via onze inlogpagina. Wanneer je nog niet geregistreerd ben kun je ook direct beginnen met je bestelling en achteraf je gegevens invoeren.  Voor bedrijfsklanten (garagebedrijven, 4x4 specialisten etc.) is het verstandig eerst te registreren om direct de juiste prijzen en voorwaarden in de shop te kunnen zien. (zie hieronder:  hoe kan ik me registeren)

Op de homepage kan je via de link assortiment, in de navigatiebalk, via het linker navigeermenu naar de gewenste artikelen navigeren. Eenmaal aangekomen bij het betreffende artikel, kan je deze vervolgens toevoegen aan je winkelmandje. Gebruik je favorietenlijsten om artikelen eenvoudig en snel toe te voegen aan je winkelwagen. De favorietenlijsten kan je vinden in je profielpagina. Je profielpagina is te bereiken via "Mijn account" en "Profiel" Via onze productgroepen, kan je met meer visuele begeleiding navigeren naar je eigen artikelen. Via de zoekbalk bovenin onze webshop, kan je zoeken met behulp van trefwoorden, artikelnummers en meer. In je winkelwagen zelf, kan je met behulp van artikelnummers, snel en eenvoudig artikelen toevoegen aan je bestelling. Wanneer je klaar bent met artikelen toevoegen, klik je op "volgende stap". Vervolgens krijg je de mogelijkheid om een Factuuradres en Afleveradres te kiezen. Klik op "Bestelling controleren" om door te gaan. Om de bestelling af te ronden voeg je indien nodig een Referentie of Opmerking toe en plaats je de bestelling door te klikken op "Bestelling voltooien".  

MEER HULP NODIG?   
Heb je meer hulp nodig of kun je het onderdeel wat je zoekt niet vinden op de website neem dan even contact op met Jan of Bart. +31 (0)344-623050 of mailen naar jan@bsautoparts.nl  // bart@bsautoparts.nl 

HOE KAN IK ME REGISTREREN?
Je kan je registreren via de link Registreren in de navigatiebalk. Op de pagina registeren vragen we je om een aantal gegevens in te vullen. Wanneer het registratieformulier volledig gevuld is kun je direct inloggen en een bestelling plaatsen. Wanneer bedrijfsklanten het registratieformulier afronden zullen we de aanvraag in behandeling nemen.  Dit duurt circa 1 werkdag. Zodra we een account voor je hebben aangemaakt, ontvang je een mailtje met daarin je login gegevens. Wanneer je daar mee inlogt krijg je in de shop direct alle voor jou belangrijke informatie te zien. Ook kun je direct jouw eigen favorietenlijsten samenstellen en bestellingen plaatsen. Heb je vragen over de status van je aanmelding, dan kun je contact met ons opnemen via het telefoonnummer +31 (0)344-623050 of mailen naar info@bsautoparts.nl  

REGISTREREN VERPLICHT?

Nee, registreren is niet verplicht maar heeft wel voordelen, zoals; het kunnen maken van een favorietenlijst en dat uw gegevens bewaard blijven.   

WAT IS DE STATUS VAN MIJN BESTELLING?
Om de status van je bestelling op te vragen, kan je contact opnemen. Klik hier voor onze contactgegevens.  

HOE KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Om je bestelling te annuleren kun je contact opnemen met ons op +31 (0)344-623050 of mailen naar info@bsautoparts.nl  

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?
Wij streven er naar om bestellingen die vóór 16:30 uur (op werkdagen) zijn besteld, de volgende dag af te leveren. (Bestellingen die op vrijdag worden ingegeven door particuliere klanten worden in de regel op zaterdag geleverd, voor bedrijfsklanten is dat op maandag)